SEMINARAS „ELEKTRONINIŲ DUOMENŲ MAINAI (EDI) IR E-SĄSKAITOS – KAIP GAUTI NAUDĄ IR PIRKĖJUI, IR TIEKĖJUI“

2017.06.01

Kaunas

Lietuvos kokybės vadybos ir inovacijų asociacija (LKVIA) kviečia dalyvauti seminare „Elektroninių duomenų mainai (EDI) ir e-sąskaitos – kaip gauti naudą ir pirkėjui ir tiekėjui“.

Seminaras orientuotas į prekybos dokumentų (užsakymų, važtaraščių, sąskaitų-faktūrų ir kitų dokumentų) valdymo optimizavimą, klaidų skaičiaus ir kaštų mažinimą.

Seminare bus pristatomos prekių tiekimo grandinės dokumentų valdymo problemos ir jų mažinimo sprendimai, e-sąskaitų situacija ir planai Lietuvoje, elektroninių dokumentų teisinis reguliavimas, prekybos tinklo MAXIMA e-dokumentų mainų su tiekėjais projekto įgyvendinimo detalės.

Seminaras yra skirtas prekybos tinklų tiekėjų įmonių vadovams, finansininkams, produktų tiekimo, logistikos vadybininkams, siekiantiems mažinti tiekimo ir atsiskaitymo bei buhalterinės apskaitos procesų kaštus ir galimų klaidų rizikas, pagreitinti ir supaprastinti tiekimo procesus; visiems kitiems, kuriems aktualus e-dokumentų įgyvendinimas organizacijoje ir susijęs teisinis reglamentavimas, praktinis taikymas, teikiama nauda.

Seminaras ypač aktualus prekybos tinklo MAXIMA tiekėjams.

 

Seminaro dalyviams bus išduodami elektroniniai pažymėjimai.

Seminaro tikslas – parodyti galimą užsakymų ir atsiskaitymų valdymo bei buhalterinės apskaitos procesų optimizavimą, siekiant užtikrinti tikslumą ir taupyti šių procesų valdymo funkcijas vykdančių žmonių darbo laiką.

 

Seminaro kaina:

  • Asociacijos nariams – nemokamai.
  • Ne asociacijos nariams – 20 Eur/žmogui + PVM. Kiekvienam papildomam žmogui – 15 Eur + PVM.
  • Asociacijos partneriams taikoma 20 % nuolaida.

 

Seminaro vieta: EUROPA ROYALE Kaunas, Misko g. 11, Kaunas.

 

Kontaktas pasiteiravimui bei registracijai – Gintarė Serafinaitė, el. p.: info@qualityassociation.lt; tel.: +370 628 55983. Registruotis galima ir internetu.

 

PROGRAMA:

Laikas Tema Pranešėjai
12.30 – 13.00 Registracija
13.00 – 13.10 Įžanginis žodis Ainas Arust, Telema AS filialo Lietuvoje vadovas
13.10 – 13.50 E-sąskaitos ir EDI – prievolė ar galimybė mažinti įmonės kaštus? Ainas Arust, Telema AS filialo Lietuvoje vadovas
13.50 – 14.20 E-sąskaitos Lietuvoje – dabartinė situacija, ateities planai Virginijus Jasaitis, UAB „Skaitos kompiuterių servisas“, asociacija „INFOBALT“
14.20 – 14.40 Pertrauka
14.40 – 15.20 E-sąskaitų teisinis reglamentavimas Martynas Bagdonas, UAB „PricewaterhouseCoopers“
15.20 – 16.00 Prekybos tinklo MAXIMA elektroninių duomenų mainų projektas Giedrius Cijūnėlis, UAB „Franmax“ atstovas
16.00 – 17.00 Diskusija

 

PRANEŠĖJAI:

  • Telema AS yra pirmaujanti EDI paslaugų tiekėja Baltijos šalyse, siūlanti IT sprendimus automatizuotam duomenų judėjimui tiekimo grandinėje. Telema persiunčia, konvertuoja, seka ir apdoroja elektroninius prekybos dokumentus, tokius kaip užsakymai, sąskaitos-faktūros, važtaraščiai ir kiti komerciniai dokumentai. Telema tinkle yra daugiau nei 3800 parduotuvių bei daugiau nei 1200 tiekėjų.
  • UAB „Skaitos kompiuterių servisas“ – IT paslaugos. Įmonės IT ūkio auditas, priežiūra, kt. susiję darbai, telekomunikaciniai ir pastatų valdymo sprendimai, vaistinių programinė įranga.
  • Asociacija „INFOBALT“ – nacionalinio informacinių ir ryšių technologijų (IRT) sektoriaus asociacija. „INFOBALT“ siekia sukurti geriausias sąlygas IRT pramonės augimui.
  • UAB „PricewaterhouseCoopers“ – teikia audito, apskaitos, konsultacijų, mokesčių ir teisės paslaugas tarptautinėms kompanijoms bei stambioms Lietuvos įmonėms.
  • UAB “Franmax” – teikia franšizę ir agentavimo paslaugas „Maxima“ grupės įmonėms Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Bulgarijoje. Įmonė rengia mažmeninės prekybos veiklos standartus bei koncepcijas, kuria ir vysto korporatyvinius ir privačius prekių ženklus, taip pat vysto ir prižiūri mažmeninėje prekyboje naudojamus IT įrankius ir sistemas. Teikdama agentavimo paslaugas, „Franmax“ yra atsakinga už prekių tiekėjų paiešką, centralizuotas derybas ir pirkimų proceso organizavimą.