Seminaras “Užsakymų ir atsiskaitymų proceso gerinimas tiekimo grandinėje, naudojant e-dokumentų sprendimus” – 2015-03-19, Kaunas

10984223_793651707392134_3543138212042733633_n

Seminaro programa:

Laikas Tema Pranešėjai
09:30 – 10:00 Registracija
10:00 – 10:30 Inovatyvūs sprendimai efektyvumo didinimui. Pranešimas. dr. Dalius Serafinas, LKVIA prezidentas
10:30 – 11:30 Apsikeitimas elektroniniais dokumentais: tendencijos, standartai, nauda, reikalavimai, patirtis. Pranešimas. Ainas Arust, Telema AS filialo Lietuvoje vadovas
11:30 – 12:00 Pertrauka
12:00 – 12:45 Prekybos tinklų reikalavimai elektroninių duomenų mainų procesams. Pranešimas. Nerijus Sidabras, UAB „Franmax“ atstovas
12:45 – 13:30 E-sąskaitų faktūrų teisinis reglamentavimas. Pranešimas. Lina Surplienė, UAB „PricewaterhouseCoopers“
13:30 – 14:00 Geroji praktika, naudojant e-dokumentus. Pranešimas. Virginijus Majorovas, UAB „Dreigsas“ direktorius
14:00 – 14:30 Nacionalinis e-sąskaitų forumas. Pranešimas. Virginijus Jasaitis, asociacijos „INFOBALT“ viceprezidentas

Kviečiame pateikti savo atsiliepimus.

Atsiliepimai:

„Didelis ačiū už puikų seminarą. Mielai sudalyvausime ir kituose seminaruose“ – Aušra Važgauskienė, UAB „BLUE solutions“.

„Labai trumpai – ačiū už gerą renginį šiandien :). Matosi, kad jaučiate pulsą, kas aktualu ir tikrai svarbu. Sėkmės tolimesniuose sumanymuose!“ – Rita Paškevičiūtė, „UAB iTree Lietuva“.

„Patiko, kad konkreti tema buvo nušviesta platesniame kontekste. Sužinojau naujų dalykų. Reikėjo skirti daugiau laiko pranešimams ir diskusijoms, kurios sukėlė didžiausią klausytojų susidomėjimą. Antroje renginio pusėje jau buvo per daug skubama bandant „tiplti į laiką“. Puikus ir naudingas renginys – ačiū.“ – Rasa Navickienė, UAB „Skinija“.

„Važiavome praktiškai dėl Maxima, buvo įdomi diskusija užsimezgusi. Aplamai renginys visas neblogas, dėkui organizatoriams.“ – UAB „Rokiškio pienas“.

„Atnaujinau situacijos suvokimą. Aišku, kur esame ir kas bręsta Lietuvoje EDi srityje. Labai aktualu buvo temos apie juridinius momentus bei prognozes Lietuvos EDI ateičiai.“ – UAB „Ebusol“.

 

Temos:

  • Užsakymų ir atsiskaitymų tikslumo ir operatyvumo problemos.
  • Popierinių ir PDF dokumentų apdorojimo ir tvarkymo kaštai.
  • Inovatyvūs e-dokumentų sprendimai.
  • Prekybos tinklų reikalavimai tiekėjams dėl e-dokumentų naudojimo.
  • E-dokumentų teisinis reglamentavimas.

Lietuvos kokybės vadybos ir inovacijų asociacija (LKVIA) kviečia dalyvauti seminare „Užsakymų ir atsiskaitymų proceso gerinimas tiekimo grandinėje, naudojant e-dokumentų sprendimus“. 

Siekiant būti lyderiais, svarbiausia ne organizacijos dydis, o sprendimų ir procesų greitis bei tikslumas. Seminaro tikslas – parodyti galimą užsakymų ir atsiskaitymų valdymo procesų optimizavimą, siekiant užtikrinti tikslumą ir taupyti šių procesų valdymo funkcijas vykdančių žmonių darbo laiką.

Seminaras orientuotas į pinigų srauto operacijų valdymą, tikslumą, klaidų skaičiaus minimizavimą, darbo vietos kaštus.

Seminare bus pristatomos užsakymų ir atsiskaitymų tikslumo bei operatyvumo problemos, susiję inovatyvūs sprendimai; aptariamos pinigų srauto valdymo,  klaidų skaičiaus mažinimo, vertės nekuriančių veiklų mažinimo klausimai.

Seminaro dalyviams bus išduodami pažymėjimai.

Seminaras yra skirtas organizacijų vadovams, finansininkams, produktų tiekimo vadybininkams, siekiantiems mažinti tiekimo ir atsiskaitymo procesų kaštus ir galimų klaidų rizikas, pagreitinti ir supaprastinti tiekimo procesus; visiems kitiems, kuriems aktualus e-dokumentų įgyvendinimas organizacijoje ir susijęs teisinis reglamentavimas, praktinis taikymas, teikiama nauda.

Seminaro kaina – Ne asociacijos nariams – 26,62 eur/žmogui (91,91 Lt). kiekvienam papildomam žmogui – 18,15 eur. (62,67 Lt). Į kainą įeina PVM.

Asociacijos nariams – nemokamai, atsižvelgiant į narystės sąlygas.

Seminaro trukmė – 4,5 valandos.

Seminaro vieta – KTU „Santakos” slėnis – mokslo, studijų ir verslo centras; K. Baršausko g. 59, Kaunas. Juodas korpusas, 2 aukštas. Automobilius palikti prie prekybos centro Molas.

Kontaktas pasiteiravimui – Gintarė Serafinaitė, el. p.: info@qualityassociation.lt; tel.: +370 628 55983.

Pranešėjai:

Ainas Arust – Telema AS filialo Lietuvoje vadovas. Įmonė perduoda, konvertuoja, prižiūri ir apdoroja elektroninius verslo dokumentus. Įmonės sistemoje yra daugiau nei 3500 parduotuvių bei daugiau nei 1000 tiekėjų naudoja Telema EDI sistemą. „Ką gali padaryti kompiuteris, žmogus neturėtų daryti“, – mano A. Arust.

doc. dr. Dalius Serafinas – Lietuvos kokybės vadybos ir inovacijų asociacijos prezidentas, UAB „Kvalitetas“ verslo plėtros direktorius, Vilniaus universiteto Vadybos katedros docentas, Tarptautinės kokybės profesionalų gildijos narys.

UAB “Franmax” (buvusi UAB “Maxima Group”) – valdo UAB VILNIAUS PREKYBA, kuriai taip pat priklauso ir vaistinių tinklas EUROAPOTHECA, UAB, statybinių ir apdailos medžiagų bei namų apyvokos prekių tinklas UAB ERMITAŽAS. Taip pat grupė valdo mažmeninės prekybos įmones MAXIMA LT, UAB, MAXIMA Latvija SIA, MAXIMA Eesti OÛ, MAXIMA BULGARIA EOOD, ALDIK NOVA, Sp z o.o.

UAB „Dreigsas“ – importuoja įvarius maisto produktus daugiau kaip iš 15 šalių visame pasaulyje. Įmonė specializuojasi sveikame maiste, spec. paskirties maisto produktuose, egzotiškame rytietiškame maiste ir kituose „nišiniuose“ produktuose. Bendrovė nuolat yra tarp 100 sparčiausiai augančių bendrovių Lietuvoje ir 2008 tapo sparčiausiai augančia maisto prekių prekybininke Vilniuje.

UAB „PricewaterhouseCoopers“ – teikia audito, apskaitos, konsultacijų, mokesčių ir teisės paslaugas tarptautinėms kompanijoms bei stambioms Lietuvos įmonėms.

Asociacija „INFOBALT“ – nacionalinio informacinių ir ryšių technologijų (IRT) sektoriaus asociacija. „INFOBALT“ siekia sukurti geriausias sąlygas IRT pramonės augimui.